Vänligt inställd

Det var ingen som hade berättat för mig att man skulle göra Rickys dagliga för att få upp ryktet med honom och med Hillcrest som det var tidigare. Det har inte stått någonstans på nyhetssidan heller när dem släppt uppdatering och jag fick reda på detta via en spelare på den minecraft servern jag spelar på. 
Anyway, ligger några dagar efter  men vad gör det, har ändå inget direkt att göra förutoms dagliga med Hayden och nu då Ricky ^^ 
 
 
Ligger fruktansvärt efter med inlägg här vilket jag ber om ursäkt för, men jag är nog mer aktivare på instagram just för stunden och sen är det lite svårt att vara sjukt aktiv både på bloggen och på sso när ens dator har åkt till tyskland... </3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Olivia Skydaughter

Hej!
Vet att detta inte hör ihop med inlägget, men jag har en fråga. Har du slutat med Skyrim helt? Du hade jättefina bilder därifrån.
Hoppas du mår bra, fortsätt som du gör. Älskar det!

Svar: Hej!Just för stunden har jag inte tillgång till min dator och kan dessvärre inte spela det :/ Men när min dator kommer hem igen ska jag installera det igen och försöka spela mer :)
Glöm inte att du är bäst! :D
silverknight.blogg.se

2016-01-24 17:36:14
URL: http://olivia.skydaughter.se
Matilda Southtree

Jag har också bara Ricky och Hayden kvar, twins XD

2016-01-24 20:27:17
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback