Ännu mer roliga dagliga

Med just Solens Cirkel. 
Jag vet att jag kan sakna dessa dagliga ibland och vissa dagar vill jag inte göra dem men ändå gör jag dem haha
Det är väldigt tråkigt att man inte kan gå och bli beundrad med dem, jag har någon slags grej som gör att jag vill bli beundrad så fort som möjligt och helst på alla ställen. Så när man inte kan bli mer är populär med Kalleterna och med Solens Cirkel gråter jag lite inombords när jag kollar på dem ryktena.
 
Men men, det kanske kommer en dag när vi kan bli beundrade. Iaf, Vera och Airstar kämpar på för fullt med dem och jag tror jag räknade snabbt på det och jag gör dem varje dag så är jag klar med dem om 21 mer dagliga eller vad man ska säga.  
Men sen vet jag själv att vissa dagar gör jag dem inte för jag orkar inte ta mig till Valedale.... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback