Carrotdreamer?

Det rullar fram sakta med uppdragen på Vera så jag har små levlat lilla ponnyn ett tag. Han är level 3 och är fett arg och ledsen. Carrotdreamer har jag för mig jag döpte honom till också haha 

Vi ska iaf hjälpa James med sina mardrömmar så jag har hämtat Linda vid biblioteket och brummat ner med henne till tanten i ml :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback