Dragonsinger

I onsdag kom det nya fräsrar. Det är fortfarande en fräser men med helt ny kropp och animationer. 
Jag var väldigt negativ till den i början men den var söt så jag köpte en och nu är jag fäst typ. Efter 3 dagars små levlande är jag fäst. 
Vissa hästar tar ett tag innan man fastnar för och vissa hästar fastnar man för direkt. 
 
Hon är fruktansvärt söt och vacker i klubbens outfit och på tal om det.
Det är sjuuukt många som undrar om vi nu har bytt klubbhäst eller om vi kommer att göra det. 
Jag säger det här så ni kan läsa det återigen ( det börjar bli lite tröttsamt att svara på samma fråga hela tiden. ) 
Det är något vi inom klubben kommer att diskutera / rösta fram när vi börjar våra event igen. Det är inget som är bestämt efter några dagar utan vi vill låta alla medlemmarna i klubben få säga sitt om hästen liksom. Det finns säkert dem personerna som vill ha den och det finns säkert dem personerna som inte vill ha den. Och det är sånt man får respektera och sen ser jag det lite såhär också att Fräser som Fräser




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback