Event med Acero Dragons

I Fredags kväll hade vi blivit inbjudna till ett event med ridklubben Acero Dragons. 
Även ifall vi är mitt uppe i vårt sommarlov så dök det ändå upp några drakar och vi tävlade, lekte och gick en tipspromenad tillsammans.
Inget som vi i Sneaky dragons hade planerat utan detta har endast Acero Dragons planerat. 
Det var väldigt kul att gå på event och jag har saknat det lite faktiskt. Men tiden kommer gå sjukt fort och snart är vi igång med våra egna event :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback