Laaatiiisss

Legat på latsidan verkligen med Vera på senaste tid asså. 
Men ni vet väl själva hur det kan vara ibland. Vissa dagar spelar man i flera timmar och vissa dagar loggar man in, matar hästen/hästarna och sen loggar man ut. 
Det sista alternativet är så som jag har gjort med Vera iaf. 
Har 1 uppdrag där som jag inte har börjat med ännu, Det regnar stenar. Så kommer väl börja med sprickorna där snart. Annars är det massa ryktes ökning jag måste göra men jag orkar verkligen inte med dem för stunden. 

Gjort lite med stranden och med Ricky iaf. Så lite redig har jag varit.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback