Ny Frilla?

Jag har funderat på lite saker ang mitt projekt som jag har inte pillat på länge. Eh, känner mig själv väldigt förvirrad så jag kastar bara upp bilderna. 
Hästen jag har använt mig av änsålänge har iaf haft knoppar, men jag har nu börjat fundera på om han ska få lite längre man.
Han är lite söt i denna manen som verkar vara deras standard man. 
Såå får fundera lite till och sen bestämma mig. 

Måste även börja pilla med det. Men jag har ingen kreativitet just för stunden så därför har just det projektet stått still... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elisabeth Westpoulos

Ja! Gör det! Han ser ju så busig och fin ut.

2016-07-03 18:47:28
URL: http://jorvikelisa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback