Solens Cirkel

Vera har äntligen fått börjat med dessa underbara dagliga :') Som jag längtat.
 
Dessa dagliga är faktiskt nåågot jag har saknat och jag önskar och hoppas att dem snart kommer låsa upp dem igen så man kan gå och bli beundrad, just för stunden så kan man bara bli gillad tror jag det är? Ska iaf upp till Gillad med Vera för att låsa upp ett uppdrag. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback