Vackra Skyrim

Dem dagarna när jag verkligen inte har haft lusten till att göra dagliga med Vera eller bara stå still med Evelina så har jag fastnat för Skyrim (igen) 
Helt sjukt hur många gånger jag har startat om och bara spelat och spelat, men nu har jag kommit lite längre och fått lära mig ett shout som gör att jag kan rida på drakarna istället för att dem ska försöka äta upp mig. 

Har även försökt filma lite saker från spelet förutom den vackra himlen hela tiden så vi får se när jag har tid till att sitta och redigera det.
Känns lite fel att sitta inne hela dagarna framför datorn när det är 25+ grader ute och strålande sol haha

Jag gör mitt bästa för att uppdatera er här inne iaf :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback