Frequently Asked Questions ( F A Q )

Hej på er! 
Det är så att jag får väldigt många frågor på sso dagligen när jag spelar och jag tänkte att detta inlägget kanske kan underlätta lite för både mig och er :3 
Detta inlägget kommer att uppdateras med tiden. 

 
Får jag gå med i Sneaky Dragons?
Du får ansöka som alla spelare andra spelare får göra via klubbens hemsida. Just nu under sommaren tar vi inte emot några ansökningar överhuvudtaget. Varken via klubbens hemsida eller via brev på sso. ( ansöknings sidan öppnare igen den 1 Augusti 2016! ) Kommer det in ansökningar via brev på sso så kastas dem. Så enkelt äre för att som sagt, vi tar endast emot ansökningar på klubbens hemsida. Där inne kan du även läsa om våra regler, våra medlemmar och annat skoj. ( http://sneakydragons.weebly.com )


 
Kan vi vara vänner?  
Jag har full vänlista och jag kommer inte radera någon då jag tycer det är elakt mot personen jag tar bort. Men är det någon som har raderat mig och jag har som sagt ledigt så ja då kan man bli vänn. Dock är det väldigt sällan någon har raderat mig men chansen finns. 
 

Kan jag få kolla på ett event?
Ja alla har lika mycket rätt att vara på samma ställe som vi är på när vi har event, men ställer du dig ivägen och stör oss under eventet kommer du bli ignorerad. För det är fruktansvärt respektlöst att ställa sig i en hög med med spelare som man kan se klart och tydligt har event.
( Gammal bild men lika underbar för det ) 
 
Hur kan du ha 90 stjärnor?
Det är en bugg. Vet inte hur jag har gjort för att få den eller hur man gör för att få den.
Det stog att jag hade plockat alla stjärnor i gåd, den texten kom upp på min skärm iaf, men när jag kikade via kartan så stog det att jag hade endast hitta 9 av 10 stjärnor. Så när jag hittade den sista stjärnan i gåd så fick jag helt plötsligt då 90 stjärnor. Så nu står det som ni kan se på bilden nedan att jag har hittat alla stjärnor i alla områden.





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback