Hästön

Nu till sommaren kommer jag nog skicka iväg dem flesta av mina hästar som aldrig brukar vara på hästön till just hästön. Tro det eller ej men jag vill ha lite mindre hästar i stallet och just vissa hästar har aldrig varit på hästön . Funderar på att bara ha hemma mina morgan hästar under sommaren då jag gillar dem extremt mycket just nu. 

Hur gör ni under sommaren med era hästar? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Crazyrock

Har hemma 4 st. En att levla, en lvl 15 häst, en häst som tål kyla och en ponny! Jag har ju fortfarade uppdrag kvar att göra!

Svar: Oh ja men smart där! :D
silverknight.blogg.se

2016-06-10 20:02:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback