Lite info

Hej på er där bakom skärmen antingen via en dator skärm eller en mobil skärm. 
Iaf, hej på er som tittar in här! Super glad att just du valt att kika in, och jag kan erkänna direkt att jag inte är den bästa bloggaren som kastar upp mängder med intressanta inlägg varje dag.
Jag har kört nu i en veckas tid kanske med två inlägg om dagen och jag känner att det funkar jättebra dock, går inte prosessen så jättebra att få ihop mängder med inlägg så jag kommer att skifta från och med på måndag 27 Juni och bara köra ett inlägg om dagen. Mesta dels för att få upp inlägg och inte för att bloggen ska stå tom, jag kommer självklart försöka att kasta in mer inlägg men minimum blir 1 inlägg om dagen. 

Då mitt main konto, Evelina inte har några uppdra, häst att levla eller ens rykte som behövs byggas står typ kontot still och händer typ inget skoj på. 
Medans just nu Vera, mitt holländska konto har jag mängder med rykte som ska byggas för framtida uppdrag och även en häst att levla ( 1 level kvar till level 15 ) och några fåtal uppdrag så är det detta mest intressant för mig att spela på. Så ja, ni kommer få se en hel del uppdrag och bilder från Veras vinkel. Men ja, det blir nog bra :D 

Glöm inte att just du är bäst och jag tycker om er alla som kikar in här! <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback