Sakta rör vi oss framåt!

Var ett tag sen nu jag skrev något om Vera. Men det är nog mestadels för att jag inte har roliga uppdrag kvar och det är endast 1 just nu och det är det med turisterna i skogen och som sen kommer stå i fort pinta och man kommer få jaga deras piip unge överallt.. Bråkigare unge får man allt leta efter! 
Gjorde nyss dem roligaste " tävlingarna " med. Ni vet när man hjälper Barney att fixa släktmiddagen där man odlar och även får skörda saker? :D 
Dock dog jag en gång under själva planteringen... Tänkte mig in riktigt för och stackars Vera blev mos och strimlad av skördetröskan..... 
 
Sen bygger jag även en heel del rykte, bland annat med trädgården. Saknar faktiskt den lite. Så lite roligt att göra den men jag plockar oftast inte gnagarna. Dem kan få bo där tycker jag :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback