Valedale Part 2

Yes missade ni förra inlägget med dem andra sju bilderna kan ni klicka här så kommer ni dit. Annars kör vi vidare :3 

 
Jag säger det att jag gillar Valedale, men inte tillräckligt mycket för att bo här. 
Kanske hade fått mer "bo-här-känslor" om fönstrerna inte hade varit blåa. Asså på riktigt, ni ser på dem två sista bilderna hur mycket det sticker ut. Det hade varit så mycket snyggare med bruna ramar. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback