Vera och Airstar :3

Måste bara berätta att Vera och Airstar har gjort sin video debut. Eller iaf, jag har filmat det mesta, saknas fyra grejer som jag kämpar med att lyckas göra innan jag kan filma dem också, men annars så är det snart dags för deras debut på youtube :3 

Ja, jag känner mig lite väl pepp på detta haha men vissa spelare där ute kommer säkert få sjukt bra hjälp  med det jag har gjort :) 

Ni kan få denna bild som en big spoiler på vad det är Vera och Airstar har gjort ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Riley

Stjärnor, yey! :D

2016-06-23 14:15:23
URL: http://rileystarstable.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback