Enkel röd outfit

Trevlig snygg och ren röd outift tycker jag :3 
Senaste tillskottet till familjen Dragonwish får visa upp denna snygga och enkla outfit :) 
 
Ryttare 
Hjälm - Gåd 
Vantar - Valfria Svarta 
Tröja - Jorvik Stallet
Byxor - Hästmarknaden
Skor - Gallerian

Hästen
Träns - Gåd
Sadel - Gåd
Filt - Alla hjärtansdag shoppen
Benlindor - Jarlaheim




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
carro

vart fick du tränset? folk säger man får de i ett uppdrag men vet inte om jag gjort de redan!! ly<3

Svar: Hade tränset kommit från uppdrag hade jag skrivit det men nu står det att det finns i Gåd så det är bara att leta. Kommer inte exakt ihåg vilken butik det var från :)
silverknight.blogg.se

2018-02-15 22:16:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback