Fräschare design

Heej på er :3 
Efter några dagars pillande har jag nu valt att släppa min design. :3 
Som vanligt, ser ni något konstigt så hör gärna av er. 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Silverfield

Grymt snyggt och framförallt unikt! :)

Svar: Tackar :D
silverknight.blogg.se

2016-03-28 15:15:15
URL: http://emeralden.blogg.se
Stephanie Diamondfall

Snygg

Svar: Tack :D
silverknight.blogg.se

2016-03-28 19:47:25
URL: http://landofstarstable.blogg.se
Daniela zebravalley

Den är verkligen jätte snyggt gjord och super cool!:-)

Svar: Tackar! :D
silverknight.blogg.se

2016-03-30 07:00:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback