Mästarnas Mästare

Vi har en grej som heter Mästarnas Mästare inom Sneaky Dragons. 
Event idén kommer från Nina Bunnystorm och såhär står det på vår hemsida om det 
" Mästarnas mästare är ett event med initiativ av  Nina Bunnystorm

Vinnaren av eventet får en pokal hemskickad som man får ha tills nästa månaden då även vinnaren ska hålla i eventet. Man får ha vilket event som helst så länge det står en ensam vinnare i slutändan. Därefter ska man skicka pokalen vidare. Det kan vara ett hur simpelt event som helst. Kan man inte själv hålla i eventet måste man iallafall planera det och se till att någon annan kan hålla i det.

VI strävar efter att eventet ska köras första söndagen i varje månad."
 
Och i söndags höll Jamie i sitt event där vi skulle räkna olika föremål och sen köra lite matte på det hela med både gånger och delat med. 
Slutade med att jag vann allt :D 
Första mästarnas mästare event jag vart med på sen det första eventet som Nina skapade och jag går och vinner allt, hjärtklappning och lite lätt chock över allt men jag lyckades :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback