Påskäggen!

Mjarå, tre timmar senare och jag hade hittat alla dessa " Hemliga " ägg. Fick upp texten och då nöjde jag mig.
Dont hate on me för att det kanske inte stämmer fullt ut. Jag är en människa och vi gör fel :)
En lista med den " hemliga " äggen. Samt vad ni får av dem. :3
1 fp strand - dekoration
2 nilmers högland - tröja
3 figrove - kokt ägg
4 goldspurs - morötter
5 Jarlaheim - höbal
6 jorvikstallet - påskägg
7 ridhuset - äpplen
8 gyllenbladskogen - tröja 
9 fiskebyn - hatt 
10 dews farm , hedarna - påskägg
11 pike skördebygden - kokt ägg
12 dino, dinusarien - tröja
13 Norra Länken - Lila Hjälm
14 grottan i ml - rosa hjälm 
15 isenskog - hjälm

Samt vart man kan starta en äggjakt på :) 
Äggjakter
1 Felix
2 Harold
3 Felicity
4 Jasper
5 Ewa
6 Borgmästaren i Fiskebyn
7 Säkerhetsvakten i Fort Pinta
8 Avalon
9 Landon
10 Carney
11 Barney
12 Hoshwosh




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Mountaindotter

Så bra :D Taack :D

2016-03-26 13:35:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback