Regnbågen på Jorvik

Jag gillade konceptet med att få jaga guld i jordhögar, det var helt upp till en själv hur många guld man hittade i varje hög och sen lämna in dessa mot kläder och utrustning till Chuan. Till nästa år, om nu regnbågen kommer tillbaka hoppas jag att dem minskar oddsen på att bara få mat till hästen. Vet inte hur många stackar av äpplen, morötter och apelsiner jag sålt, samt jag har över 150 höbalar i min rygsäck som jag inte kan bli av med... 
 
Jag blev klar rätt så fort faktiskt med hela setet. Men fortsatte faktiskt att hämta mer guld och lämnade in. Hade som max en gång 645 guldmynt som jag stog och lämnade in heheh 

Som sagt, jag gillade detta. Det var helt upp till en själv om man ville ha sakerna eller inte. Själv har jag typ 15 extra benlindor från setet då jag gillade dem och när vi kommer få iordning på hemstallet ska jag byta ut mina gula lindor mot dessa fina :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback