Sneaky Dragons - Påskvecka - Vecka 12

Denna veckan har Nemo & Annie haft sin påskvecka i klubben. Vanligtvis brukar vi alla i ledningen ha den tillsammans men nu var Nemo och Annie snabba och planerade den själva :3 

Måndag 21 Mars - Påskfakta och outfit tävling
Jag gjorde mig en outfit och var förberädd på eventet och sen när eventet nästan skulle börja var jag tvungen att gå och vara social irl.. Hahah lite tråkigt men jaja, jag gjorde en outfit iaf :3 
 
Tisdag 22 Mars - Den traditionella äggjakten!
Varje år finns det några påskägg att hitta på Jorvik, äggen har en egen färg som är grön, rosa och guld.
Äggen har även olika svårighetsgrader och är värda olika mycket poäng.
Se karta nedan för mer info om äggens placeringar.
 
Jag var lite glad över att det inte var några ledtrådar då jag suger på dem och stressar upp mig själv vilket ofta leder till kaos hos mig. Utan denna gången hade vi ett område och någonstans inom detta området rörde sig ägget på. Första ägget (gröna) kunde 3 personer få poäng för. Medel ägget (rosa) kunde 2 personer få poäng för. Och det sista ägget (gula) kunde endast en person få poäng för. 
Jag kom som fjärde person på det gröna ägget, sen på rosa ägget kom jag som tredje person och på det sita och gula ägget hittade jag det först :D Yaaay :D   
 
Onsdag 23 Mars - Sammankomst i klubbhuset
Fick sån jobbig huvudvärk på eftermiddagen så missade mötet. Hemska huvudvärk. 

Torsdag 24 Mars
Påskledighet - inget event!


Då var påskveckan över för denna gång! Nedan följer hela veckans poängställning samt vinnaren av påskpaketet.

Systemet ser ut som följande:

Grundpoäng för deltagande - 1 poäng
1a plats - 3 poäng
2a plats - 2 poäng
3e plats - 1 poäng

-------------------------------------------------------------------

Måndagens event - PÅSKFAKTA

1a plats (9 rätt totalt): Amanda Youngweb, Laila Hawkdaughter, Malin Bunnylee, Sofia Goldknight, Natalie Skyforce.

2a plats (8 poäng totalt): Therese Fishgirl, Haley Rainstorm, Sophia Eastbear, Miranda Mysterysmtih, Jamie Winterbell, Simone Winterknight, Jasmine Pinewatcher.

3e plats (7 poäng totalt): Sarah Waternight, Haley Underfall, Victoire Winterfall.

Utan poäng (totalt 6 rätt): Karin Sweetwright, Sasha Duskgirl och Ambra Bunnysmith, Bambi Deerhill.

OUTFIT TÄVLING

1a plats - Sasha Duskgirl
2a plats - Sarah Waternight
3e plats - Malin Bunnylee

-------------------------------------------------------------------

Tisdagens event - ÄGGJAKT

1a plats, guldägg - Evelina Silverknight

2a plats, rosa ägg - Sofia Goldknight & Jasmine Pinewatcher.

3e plats, grönt ägg - Sarah Waternight, Sofia Golknight och Jasmine Pinewatcher.

-------------------------------------------------------------------

Onsdagens event - KOM ALLA MINA SMÅ KYCKLINGAR

Ett poäng vid vinst: Simone Winternight, Sofia Goldknight och Natalie Skyforce.

-------------------------------------------------------------------

PÅSKTÄVLING

1a plats - Amanda Wolfdaughter
2a plats - Sasha Duskgirl
3e plats - Natalie Skyforce

-------------------------------------------------------------------

SLUTRESULTAT

1a - Sofia Goldknight (11 poäng)
2a - Jasmine Pinewatcher & Natalie Skyforce (8 poäng)
3a - Sasha Duskgirl (7 poäng)
4a - Amanda Wolfdaughter, Amanda Youngweb och Sarah Waternight (6 poäng)
5a - Simone Winterknight, Haley Rainstorm, Sophia Eastbear, Malin Bunnylee (5 poäng)
6a - Miranda Mysterysmith, Laila Hawkdaughter, Evelina Silverknight (4 poäng)
7a - Therese Fishgirl, Haley Underfall (3 poäng)
8a - Ambra Bunnysmith, Victoire Winterfall, Bambi Deerhill, Ellie Northfall och Felicia Nightlake. 
9a - Karin Sweetwright, Emma Shortroad, Linnea Lionnight, Nina Bunnystorm.

-------------------------------------------------------------------

Tusen tack för den här veckan, njut av lite påskledigt nu så ses vi igen på måndag. Ät mycket godis och drick massa påskmust <3





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback