Sneaky Dragons - Vecka 10

Måndag 7 Mars 
Hopplektion med Karin

Äntligen var det dags för en lektion med underbara Karin i spetsen. Det är något jag verkligen gillar. Även om man kan en del är det rätt skönt att ah men liksom ha en lektion i ett spel också. 
Söta Ella stog och tittade på oss ett tag och jag lyckades få en fin bild på oss haha :3 
 
Tisdag 8 Mars 
Var det för mitt event. Annie kom på iden först och sen lånade jag den till detta. 
 
Jag delade upp hörnen på Firgroves Championat till olika städer och sen berättade jag ett namn på en NPC och sen fick dem ställa sig i det hörn dem trodde att NPC fanns i. Väldigt simpelt att göra och köra och om man gör det endast med sin klubb kan man be folket att igga varandra och även räkna poäng. Då vi var närmare 50 pers så skulle inte mitt huvud palla med en räkning haha 
Efter det drog vi och grillad och sen tackade jag för mig :3
 
 
Onsdag 9 Mars 
Då uppdateringen krånglade och sso teamet stängde ner servern så fick vi köra vårt möte på hemlig plats och ort :3 Så har ingen bild att lägga in här. 
 
 
Torsdag 10 Mars 
Var det dags för mitt och Haley´s lagevent med ponny!
Jag tyckte det var sjukt kul att göra och kommer definitivt göra om detta och planera lite mer spännande saker. 
Man skulle kunna säga att vi körde Fångarna på Fortet typ. 
4 olika lag, dem fick själva välja ut vem från lagen som skulle göra ett uppdrag. Personen valdes ut och vi bjöd in i grupp där vi berättade vad som skulle ske. Och första personen som kom tillbaka först samt lämnat in grejerna vann poäng till sitt lag. 
Några av grejerna jag fick dem att göra var att fiska, tävla dino tävlingen, stallsysslor, tävlingar, svara på frågor och några dagliga. Så dem kan inte gnälla om att dem har lite med js ;) Hahah Och allt detta gjordes på ponny så dem var inte direkt dem snabbaste men sjukt kul hoppas jag dem hade och dem var även underbart söta när dem kom springandes på sina ponnyer :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback