Sneaky Dragons - Vecka 11 - Medlemsveckan

Denna veckan har medlemmarna fått styra och ställa med eventen och gett oss i ledningen lite vila från planering av event. Samt jag tycker det är jättekul att medlemmarna själva håller i event för då får även dem en inblick i att hur det ligger till och att man inte ska stressa och ja, ni som har hållt event förstår vad jag snackar om ^^
 
Måndag 14 Mars - Tävlingsevent med Amanda Youngweb och Ellie Northfall
Vi delades in i två lag, Gula och Röda. Och sen fick vi nämna våra favoritbanor och sen började vi tävla :D
Tyvärr lyckades vi i det gula laget inte ta hem vinsten men vi kämpade på bra ändå och jag tror vi fick in en hel del poäng :)
 
 Tisdag 15 Mars - Catch the flag Sasha Duskgirl
En väldigt intensiv och nerkittlande event asså. Man ska fånga motståndarnas flagga samtidigt som man ska akta sig från att bli tagen av motståndarlaget och samtidigt hålla koll så att dem inte kan ta tillbaka sina fångar. 
Jag hade fett svårt med att förstå alla regler och hej och hå men jag gjorde mitt bästa och hamnade i fängelse nästan jämt :'D Hahaha
 
Onsdag 16 Mars
Violet och Therese höll i mötet och det gick bra som det alltid brukar göra. Kändes lite konstigt dock att inte få sitta i sin stol men det var nästan mysigare att sitta bland dem jag gillar :') 
 
Torsdag 17 Mars - Ponny tävlings event med Amanda Youngweb
Ett sjukt intensivt event, vi fick lite uppgitfer på vår väg vi skulle göra från start till mål. Vi skulle bland annat göra vissa tävlingar och även fiska samt några dagliga. Jag hade ren tur på allt asså. Helt sjukt. Jag satt som på nålar i stolen och sa inte så mycket på ts då jag var så spänd på att inte faila. Jag failade några få gånger i vissa tävlingar men inte under själva vägarna till ställen. Jag vann detta eventet med min söta lilla ponny :'3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback