Sneaky Dragons - Vecka 9 - Hogwarts vecka 2

Hogwartsveckorna fortsätter

Måndag 29 Februari 
Det var andra tillfället för nya elever att hitta ett nytt hem och tyvärr kom ingen till mitt elevhem, Hufflepuff. 
När indelningen var klar begav vi oss mot Hollow Woods för örtlära. 

 
Tisdag 1 Mars
Quidditch vare på schemat idag. Jag var den gula saken ( Jag har aldrig sett filmerna eller läst böckerna så jag är sämst på Harry Potter men jag gör mitt bästa okej? )  Jag fick i uppdrag av springa runt i hela skördebygden och även i Epona och försöka att inte bli upptäckt av sökarna(?) Ellie Och Jamie skulle jag iaf akta mig för.  Under tiden jag sprang skulle dem resterande försöka "spela fotboll" med Annie. Och det blev typ kaos hahah Men jag tror dem hade kul :D 
 
Onsdag 2 Mars 
 Missade eventet och även mötet då jag fick saker att göra utanför datorn och kom först till datorn efter 21 tiden. 
 
Torsdag 3 Mars 
Torsdagen var det dags för slutprov, Dock var jag ej medverkande för jag var på bio med Sofia Goldknight :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

vänta alltså va..? har du aldrig läst eller sett hp?! o.o

Svar: sscchhh
silverknight.blogg.se

2016-03-08 23:53:33
URL: http://ellienorthfall.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback