Spam

Spam i globala kommer vi tyvärr aldrig bli av med och spelare kommer fortsätta att spamma oavsett om man ber spelaren att sluta. 
Jag känner bara rent spontant att om någon börjar spamma när jag läser i globala så ignorerar jag spelaren direkt istället får att skriva " SLUTA SPAMMA"
 
Asså ja, det kanske hjälper men för att du själv som spelare ska bli av med det så ignorera spelaren i några minuter och avignorera sen är problemet löst :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cynthia Winterborn

Roligt är ju - så tycker jag - att alla som skriver "sluta spamma" själv spammar med XD Bra tips! Jag ignorerar med istället av låter reta mig på detta ;) Ha det så gott! /Cyndi

Svar: Så fort någon börjar spamma så ignorerar jag det första jag gör och sen ser ilskan hos alla andra haha :3
silverknight.blogg.se

2016-03-30 15:12:37
URL: http://winterborn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback