Animation

Om nu animationen finns, varför finns den då inte på alla stall? 
Det är väl bara till att kopiera över filen så att det funkar i alla stall? 
Sen att spaden inte är i bajset gör mig inget utan det är just själva animationen som gör det roligare eller vad man ska säga att just mocka. 
Jag hade mer än gärna sett att detta finns i alla stall.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback