Brev (':

Efter några månader med söta sparade brev i min brevlåda fick jag tömma den. Det gjorde lite ont att behöva kasta dem men som tur är så har jag fotat dem så jag kommer iaf ha kvar dem på bild men inget i lådan på sso. 
Hittade detta söta brev i lådan och personen som har skickat detta är så underbar. Alla ni där ute i sso världen bör ha minst en vän som skickar dessa söta brev till er :') <3
 

Sen hittade jag även detta brev. Asså det låter kanske själviskt av att lägga upp dessa två olika brev från två olika människor men jag blir så glad och ler jättemycket när jag läser dessa brev. Detta är något jag har kikat tillbaka på när jag haft dåliga stunder. 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amedea Misthaven

<3

2016-05-13 22:26:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback