Det saknas något?

( Ja, jag spelade mitt i natten men man ser ändå ) 
( Från mitt holländska konto ) 
Vingården känns så tom och naken utan sina vackra blommor och buskar. Men förhoppningsvis kommer det komma mer gratis sr koder och då kan jag säkert få fortsätta och bygga upp rykte med trädgården och få plantera vackra blommer och buskar på vingården :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Mitnik

Hej!
Jag har en fråga, hur kunde du komma till Engelska servern? Kan man fråga supporten om dem kan flytta över en till Engelska servern eller hur då?


Svar: Hej!Jag hade en kompis som var i England och denna kompis skapade då ett konto till mig :)
silverknight.blogg.se

2016-05-15 15:06:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback