Gillad hos Eremiten!

Fett skönt att sso höjde upp ryktes hos Eremiten i förra uppdateringen. Det hade tagit för evigt att gå och bli beundrad hos honom om dem ej hade höjt. Yes, jag är en galen människa och vill bli beundrad överallt. 

 
Har iaf gått och blivit gillad och det känns bra :D Bara några poäng kvar tills beundrad haha
 
Hur är ni med ryktesuppdragen?
Är ni beundrade där man kan vara beundrad eller har ni massor med rykte att fortfarande bygga? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Jennifer Purpleheart

Vill bli beundrad över allt xD men har fort pintas strandverksamhet att bygga rykte på. Men det går ju inte nu... Men som man kan bygga rykte på nu i nuläget så har jag bara Eremiten och Månskäreby kvar :)

Svar: Åh, det skulle inte förvåna min om inte strandgrejen kommer tillbaka till sso snart eller till sommaren faktiskt. Vi får hoppas på det så du kan bli beundrad där också :D
silverknight.blogg.se

2016-05-09 19:44:20
Diana Weststorm

Jag har hur mycket som helst att göra, är inte klar med Mario eller fisket bland annat, hehe... Alla mina hästar är inte heller fullevlade, men jag jobbar på det! ^^

Svar: Åh, du är jätteduktig som jobbar på det! Fortsätt kämpa :D
silverknight.blogg.se

2016-05-09 21:43:30
Emma Shortroad

Bygger rykte med bara Eremiten nu och jag är som jag är med rykten! Jag gör dom när jag är inloggad, annars aldrig, haha! :-'D

2016-05-10 12:44:13
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback