Här har det ekat...

Yes, som rubriken säger, har här det ekat tomt några dagar.
Jag har helt enkelt inte orkat fixa bilder eller inlägg. Haft andra saker för mig helt enkelt. 

Håller på att filma och redigera en video om alla mina hästar så det tar upp rätt så mycket tid också. 
Upptäckte dock igår att Donald är lite stel och osynlig i vissa lägen? 
Håller sso teamet på och pillar med honom i spelfilerna tro? Kommer vi få uppdrag med honom? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

HAHAHA jag såg också det här om dagen man bah: ehm.. går det bra eller? o.o

2016-05-02 21:26:38
Lisa Sleepydawn

Jag tror att det är såhär: Donald buggar ju, kanske på grund av nya animationer eller uppdrag. En ny trasig bro har ju ploppat upp mellan Sydhoven och New hillcrest. Så det är nog inte helt omöjligt att vi kommer få bygga klart den åt honom, eller vad tror du Sture?

Svar: Kanske Kanske, han kanske blev helt till sig av att det kommer en ny bro?! OMG IHIHIHIH :D
silverknight.blogg.se

2016-05-06 13:21:37
Lisa Sleepydawn igen

När jag red förbi Mr. Bucket (han som står på klippan nära linbanan som också är byggmästare) är precis lika buggig. Så kanske att vi kommer behöva få hjälp av båda, eller kanske fler. Finns det några fler buggmästare i Jorvik eller? :o

Svar: Oh, kanske. Nä det finns väl bara dem två? Donald hjälpte oss med bron till Skördebygden tror ja. Kanske är en superbro så att man måste få hjälp av bägge två? :D
silverknight.blogg.se

2016-05-07 16:20:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback