Härliga människor :')

Härliga människor man kan hitta när man spelar tidigt på morgonen asså :) 

I onsdags morse vad jag inne från halv 7 till strax efter 9 och hängde med sjukt härliga människor :D 
Det är inte så jätteofta jag är jättesocial i globala chatten men just i onsdags morse var jag det. Jag hade iaf kul och hoppas att ni som var på plats alternativt läste vår vackra berättelse också hade kul haha :D 
 
Vi hade även Kungen party! :D Asså kolla in vilka skönheter *.*
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tilde Darkstorm

Ehm... Jag var faktiskt också med och hittade på berättelsen! ;)

Svar: Oh lätt hänt att jag missade. :/ Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
silverknight.blogg.se

2016-05-29 20:45:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback