Sneaky Dragons - Vecka 18 - Godisvecka!

Denna vecka har gått i söta/sura tankar, vi har nämligen haft Godisvecka.
 
Måndag 2 Maj - Utställning + möte med flourtanten.
Vi möttes upp vid Dews farm i Epona där vi hade en liten utställning där dem fick presentera sina outfits och sedan fick dem ställa sig i varsitt hörn bakom oss där vi sen valde ut en finalist från vardera hörn. 
Sen fick medlemmarna själva rösta på den personen som dem gillade bäst. Vinnaren från eventet blev Victoire Winterfall som var utklädd till en Bubbliz. 
Efter det lekte vi Mötet med Flourtanten. Jag fick äran att vara Flourtanten och Haley R var Karies och jättesöt på sin lilla ponny. 
Jag gruppade dem och dem var tvunga att ta på sig vita kläder och Haley R räddade dem genom att gruppa dem igen och sen fick dem springa igen. :) 
 
Tisdag 3 Maj - Kuckelimuck medicin, lagtävling!
Kuckelimuck medicin var något jag aldrig hört talas om tidigare och fick det förklarat för mig att det kommer från Karlsson på taket, något jag inte tittat på ehehe.. Iaf, Där var det så att vi hade 4 olika godisar som varit utspridda på Jorvik och som medlemmarna skulle leta reda på. Tre olika ledtrådar ledde dem rätt och det var ändå en jämn kamp mellan Sasha och Phoebe ( lag vit ) och Emma och Malin ( Lag röd ) 
Lag vit tog hem vinsten med hela 8 poäng och lag röd låg nära dem med sina 7 poäng! 
Bra kämpat trots det korta fallet av medlemmar... 
( bara för att man har en stor och " känd " klubb kommer det inte alltid så många på ens event som vissa kanske tror ) 
 
Onsdag 4 Maj Sammankomst i klubbhuset 
Mötet var väldigt mysigt faktiskt. Jag höll i det själv och hade en väldigt öppen och härlig lång diskussion med dem medlemmarna som närvarade. Vi satt kanske i 1 timme och 30 min och snackade om det jag tog upp. Sen kikade jag på deras outfits också och sen kramades vi :3 
 
Torsdag 5 Maj - Godiskampen
Den blev inställd och kommer att köras om två veckor istället :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback