Sneaky Dragons - Vecka 19 - My Little Pony

Måndag 9 Maj - Lär känna varandra
Vi kom utklädda till våra MLP Ponnyer och där vi fick presentera oss helt enkelt. Min lilla MLP Ponny är Thunder, han kan ser till så att det åskar och regnar.
Försökta hitta en ponny som var lik honom i spelet och bland dem jag äger och Spöket var närmast tyckte jag :) 
 
 Tisdag 10 Maj - Fall of the Leaf
Det var dags för en tävling igenom Gåd och dess daglia, fiske och tävlingar. Jag har plockat hem min ponny försent så han var inte grön glad men äsch jag var med ändå och kämpade på bra. Tyvärr räckte det inte till seger utan jag kom på en andra plats efter Nemo :3  
 
 
 Onsdag 11 Maj 20.10 - Sammankomst i klubbhuset 
 

Torsdag 12 Maj - Den där Derpy alltså!
Missade detta eventet tyvärr.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback