Sneaky Dragons - Vecka 20 - Gott & Blandat

Denna veckan har vi fått köra event som igentligen var planerade för några veckor sen. Pga lågt antal på eventen valde vi att köra dem nu igen, därav att vi körde Godiskapmen igen då förra blev inställd.
 
Måndag 16 Maj - Rikemans event
Vi levlar och gör dagliga tillsammans för att tjäna lite jorvik shillings.
Det kommer finnas möjlighet att springa tillsammans men även enskilt.
 
Gänget som gjorde klart kartan tjänade väl ihop drygt 3000 js. Så yes det tar tid att göra allt men det var kul och mysigt :) 
 
Tisdag 17 Maj - Grillkväll med Annie
Här hade vi i ledningen kommit fram med 10 olika påstående om oss själva som medlemmarna fick gissa på vem som det stämde in på. Fett rolig grej och medlemmarna får reda på saker som vi kanske inte sagt tidigare ^^
 
 Onsdag 18 Maj - Sammankomst i klubbhuset
Det planerades medlemsvecka och var nog vårt snabbaste möte haha. Nemo var den ända av oss som kunde hålla i det och körde ett sjukt snabbt möte på typ 20 mintuer. :D

Torsdag - Godiskampen!
Det blev dags att kämpa efter lite godisar :3 
Hade totalt 10 godisar att dela ut via 10 olika små utmaningar. Tex, Steves dagliga, osten, mata jordekorrarna hungriga fåglar + stallet,Tävlingen i hillcrest, personen med långsammast tid vinner godis och sista var att jag gömde mig på vingården och dem fick springa från Hillcrest till Vingården och sen hitta mig. 
Fett kul faktiskt och jag hade skoj :) 
Som vanligt när man håller i ett event är det lite svårt att fota samtidigt men jag fick iaf det viktigaste :') 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback