Vera rör sig sakta framåt :)

Jag kämpade på bra tyckte jag under några timmar med få uppdrag med en level 6 häst och utan någon som helst snabb utrustning eller snabba kläder. Men lite saker fick vi gjort iaf :3 
Vi har fugit i moorland, vi har reparerat bron till skördebygden och även hittat dit + börjat med uppdrag där, köpt ponny och gjort ponnyloppet och även tagit oss till Sydhoven och klättrat på stenar med Holly! :3 

Samt även funderat på en grej som kommer innehålla Vera och Obbe i framtiden men då måste jag gå och bli i högre level....... Ehh.. Ge mig mer gratis sr koder sso? :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback