Vera update!

Mjes, jag kämpar på med Vera på dagliga och det ger både mer rykte och även vissa uppdrag. :3 

Sen har vi även ställt upp i ytterligare ett championat och vi vann det också :3 
 
Sen har jag även fått börja med trädgården så lite roligare dagliga :3 
 
Så nu är Vera i början av level 14 och vi väntar in massa sc för att köpa en ny häst och det jag har bestämt är att det ska vara en Morgan men jag vet inte vilken färg eller namn ännu haha :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
ebba youngland

Jag tycker du ska köpa isabellen och döpa den till icepearl, som jannis morgan!

Svar: Jag köpte en AirStar haha :D ( http://silverknight.blogg.se/2016/may/airstar.html )
silverknight.blogg.se

2016-05-31 06:51:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback