Videon om mina hästar, update!

Äntligen är alla mina hästar filmade! :D Nu väntar bara det mer tidskrävande och mest fokuserande jobbet med att få allt ungefär så som jag har byggt upp det i huvudet :3 
Det kommer bli 2 delar med 27 hästar i varje klipp ehehe. Jag kommer inte tvinga er att se igenom dem alls, utan detta har jag gjort för min skull, samt ja jo, man kan se det som en liten outfit video också då det ska vara nästintill olika outfits på varje häst. Det var kämpigt med dem sista hästarna men ack så kul ändå! :D 

Här får ni en vacker bild på vart hästarna är filmade men inte vilken häst som är filmad vart så det kommer fortfarande kanske bli en överraskning för er :3 
Det ser ut som om kartan har fått massa irriterande finnar hahah 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Fiskan S

Haha ja, finnar är rätt irriterande;)

2016-05-11 17:36:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback