Sims :D

Bloggen har tyvärr fått lida lite men jag har hittat tillbaka lite till sims 3 nämligen :,) 
Jag satte mig häromdagen och laddade ner såååå sjukt mycket custom cntent och la in till spelet och skapade dessa två karaktärer. :3 
Det var bara en skoj grej först men känner nu att jag ska försöka spela lite seriöst på dem. 
 
Ser ni vilka dessa är? :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Är det du och din kära Oldenburgare?

TS3 fungerar inte för mig, så OTROLIGT laggigt, får knappt igång det. Synd, tycker jag. Vill ha hästar på TS4 D:

Svar: Jaa, gjorde mitt bästa med utseendet på dem och tycker jag lyckades rätt så bra :3 Jag hoppas verkligen att dem släpper pets till sims4. Inget jag spelar ännu men den dagen det kommer till 4an kanske jag börjar spela det :D
silverknight.blogg.se

2016-11-05 15:00:48
URL: http://sigewi.blogg.se
Renen Eveningknight

Evelina & hennes älskade Dragonking

Svar: Jaa :'D
silverknight.blogg.se

2016-11-05 15:08:48
URL: http://reneneveknight.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback