Sneaky Dragons - Medlemsvecka - Vecka 46

Medlemsveckan är över för denna gång och jag har verkligen legat på latsidan. Måndagen och tisdagens event var jag inte med på alls. Mötet på onsdagen var jag med på.
 
Och även eventet som skedde på torsdagen. Dock hade Sofia planerat något annat men vi var för få för att kunna genomföra så vi fick göra något annat, nämligen Slenderman i gådskogen :D 
Jag gick in hårt och tänkte vinna hela altet men Sofia tog mig först haha så jag fick hjälpa till och döda folk efter ett tag :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Vad roligt med medlemsvecka!

2016-11-20 20:16:11
URL: http://sigewi.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback