Sneaky Dragons - Rehabvecka - Vecka 44

Rehab vecka med Nemo
När tjugo drakar bor under samma tak en helg så händer en hel del knasigheter och rehab är välbehövligt.
Ni som inte deltog under helgen är såklart välkomna endå!

Måndag 31 Oktober - MAT
Vi återställer salt och mineralbalanserna i kroppen.
Ni är väldigt illamående och trötta så solglasögon och mjukisklädsel gäller.
Idag går vi inte en meter i onödan så ladda plånboken för taxiresor!
 Missade tyvärr måndagens event! :( 
 
Tisdag 1 November - TVÄTT
Illamåendet börjar lägga sig och det är dags att tvätta era illaluktande kroppar.
Ni är fortfarande inte redo för offentligheten så på med solglasögon och badkläder.
 
Onsdag 2 November - Sammankomst i klubbhuset ​
 
 Torsdag 3 November - TRÄNING
Illamåendet har lagt sig och vi har börjat vakna till.
Dags att göra sig av med alla kalorier från alkoholen!
Träningskläder och solglasögon gäller.
Vi samlades och fick gå på ett litet yoga pass innan vi tog vår powerwalk med hästarna. Från Vd stallet upp till Vd sjön, det var lite kämpigt att leda dem såpass långt men det var lite kul faktiskt. :3 
Sen fick vi rida tävlingen på ett litet annorlunda sätt och tyvärr var jag så sämst så jag vann inte. :( Men jag hade kul :3 
 
Fredag 4 November - PÅT igen
Vi lämnar fosterställningen och kastar solglasögonen och slår klackarna i taket en gång till.
Ingen närvaro




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback