Äventyr!

Jag är på äventyr igen! Woop Woop! :D Så taggad, för 3e året i rad har det äntligen blivit dags för en halloween träff / fest hemma hos Haley Rainstom.
Många drakar kommer och jag kommer få träffa dem underbara människorna igen! :'D 
Denna gången åker jag ner i bil med Jamie och Sofia och vi kommer ha party och kareoke i bilen ner hela vägen! Så peppad :D :D :D 
Kommer försöka uppdatera er om vad vi gjorde i helgen i ett annat inlägg. 
Annars kan ni följa mig på instagram där jag ska försöka uppdatera lite :3 
Evesilverknight heter jag där! :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback