Bloggutmaning - Hästar - Dag 2

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hästras du önskar skulle få en ny version? <-·´¯`·.
 
Det finns en hel del hästar jag skulle vilja ha uppdaterade. 
Först och främst skulle jag nog vilja ha araberna, sen oldenburgarna, sen andalusierna. 
 
Hittar dessvärre ingen bild på andalusiern just nu men den äldre modellen av Friesern har exakt samma kropp så ja, ni får en bild på Friesern istället haha 

Vilken häst skulle ni vilja se bli upptaderade? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Riley

Arab, tror jag :)

2016-10-11 19:14:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback