Bloggutmaning - Hästar - Dag 5

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Håller du på med hästar i verkligheten? <-·´¯`·.
 
Ja fast kanske inte lika mycket som jag vill. Min mor har 2 egna hästar som jag får rida på när jag vill och kan men hon bor en bit bort från mig och det är lite svårt att ta sig med buss till henne så jag är inte där så ofta som jag vill. Men jag försöker iaf att rida när jag väl är hos henne :) 
Här har ni en av min mammas hästar :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback