Bloggutmaning - SSO historia - Dag 2

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Har du spelat andra Jorvik spel? <-·´¯`·.
 
Jag försökte spela dem tidigare StarStable spelen men dem har tyvärr inte funkat för mig så jag har inte spelat dem tidigare spelen.
Men jag kikade faktiskt på när Nemo spelade igenom dem och jag måste säga att dem såg sjukt roliga ut och jag får försöka lösa så att jag kan spela dem också :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback