Bloggutmaning - SSO historia - Dag 5

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hur väljer du namn och hästnamn i SSO? <-·´¯`·.
 
Just ang namn till ens karaktärer väljer jag något som jag gillar och som låter bra tillsammans.
Medans hästnamn är lite mer speciellt. Evelina är den karaktären som har mest hästar. I skrivande stund har Evelina 60 hästar. Alla dem följer ett tema. Vilket jag har fått en del frågor på och även liksom varför. 
Varför jag har valt att döpa dem till Dragon som första namn är för att jag gillar det och sen är deras andra namn annat. 
Istället för att döpa den med två olika namn så skulle jag lätt ha flera olika hästar med samma namn så därför har jag detta temat för att jag ska lättare ha koll på dem haha.
 
Men annars försöker jag döpa dem till något som passa liksom till den hästen. Tänker ju inte ha en ljus häst med ett namn som är till en mörk häst. Det skulle inte gå ihop i mitt huvud. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback