Bloggutmaning - Stil - Dag 6

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Har du några speciella vanor när det gäller klädsel i spelet?
( tex rider bara med långärmade tröjor i Den gömda dinosauriens dal )  <-·´¯`·.
 
Ja, det skulle jag nog vilja sägga att jag har. Jag försöker alltid rida med hjälm. Om det inte gäller att vi ska ha klubboutfiten för då är det hatt som gäller men annars försöker jag alltid rida med hjälm. Känns lite konstigt och skumt att rida runt i mössa men ibland är det fint och ibland kan jag faktiskt göra det men jag försöker som sagt alltid rida med hjälm.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback