Jag är faktiskt lite arg...

.. på sso... 
 
Innan har ens muspekare försvunnit på bilderna när man har haft det i kryssat i Fraps att muspekaren inte ska synas, MEN nu har sso krånglat till det och gjort att den syns oavsett om man har det i kryssat eller inte. Så jag är inte så glad just nu.
 

Jag vill inte att muspekaren ska synas på bilderna eller på det jag filmar, hade jag velat det så hade jag inte haft alternativet i kryssat.
Gör om, gör rätt!  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

skriv till dem! de vill ju veta vad som har blivit fel i uppdateringen och det här är ju ett solklart exempel :@

Svar: Redan gjort det men lär väl aldrig få svar :/
silverknight.blogg.se

2016-10-06 14:13:24
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
Emma Shortroad

Vad bra att det inte bara är jag som reagerat på det! Märkte det igår på mötet att muspekaren syntes på bilderna fast det inte skulle göra det! :(
Fick högerklicka för att få bort den!

2016-10-06 16:36:21
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback