Lite chockade

Det är väldigt sällan man får chansen att se en Game master inloggad i spelet mer än i chatten men i tisdags så stog jag, Wilma och Ambra utanför stallet i Firgrove och bara hängde och snackade, ja sånt man gör på sso ibland liksom. Helt plötsligt kommer en spelare på en vit lipizzan och ställer sig jämte oss, vi tänker inte så mycket på det förrens vi ser vem det är haha 
 
Vi alla fick oss en liten chock 
Vi hälsade och utbytte några snabba ord innan GMZ var borta igen. 

Lite ballt som sagt att få se dem i spelet och inte bara i chatten :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sigrid Winterdotter

Kul att hon kom fram till er! x)

Svar: Jaa lite kul vare allt :3
silverknight.blogg.se

2016-10-28 14:44:27
URL: http://sigewi.blogg.se
Tilda Diamondfield

I onsdags (?) så fick alla som var inne vara med på en uteritt med GME och GMY. Det var bara helt random, Eleanor frågade i globala om vi ville hänga med på en uteritt med henne och Ylva! De var som normala, flamsiga spelare och jag hade turen att se dem under hela "eventet"! Tror även de filmade och fotade!!

Svar: Men ååh, vad mysigt! :D
silverknight.blogg.se

2016-10-28 22:37:16
Amelia Eaglefeather

Jag hittar dom hela tiden, hehe cx

Svar: Oh, det gör inte jag, ser dem bara i globala haha
silverknight.blogg.se

2016-10-29 15:26:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback