Mögligt hö?

 Igår hittade jag detta i mitt stall. Det känns inte så värst snällt att ge hästarna grönt hö asså :/ 
 
Mer av er där ute som har grönt hö till era hästar? :( 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Crazyrock

Har också sett det. Dessutom har vi fått svart vatten!

Svar: Svart vatten har vi alltid haft tyvärr :/
silverknight.blogg.se

2016-10-26 21:19:34
Hanna Moosebell

Alltså, nästan allt i mitt stall är i den där blåa nyansen! Garderoben, höet, den där tavlan vid garderoben, typ allt.. sjukt skumt.. :c

Svar: Oh, testa att ominstallera sso. Kanske kan hjälpa
silverknight.blogg.se

2016-10-26 22:05:11
Tilda Diamondfield

Det kanske är gräs? Kanske något som kommer i de nya stallen? Eller bara en tråkig bugg/glitch.. :(

Svar: Ser ut som mögligt hö :/
silverknight.blogg.se

2016-10-26 22:16:33
Lea Bravedaughter

Ja, upptäckte att min stallhjälp hade givit dem grönt hö :( Jag o min kompis panikade lite över om det var hösilage, mögligt hö, gräs eller att stallhjälpen försöker förgifta våra hästar o.e

2016-10-27 11:37:08
Sigrid Winterdotter

Kanske är färskt gräs?

Svar: Eller mögligt hö :(
silverknight.blogg.se

2016-10-27 19:06:21
URL: http://sigewi.blogg.se
Amelia Eaglefeather

Hoppas det är färskt bröd och att inte stallhjälpen ger hästarna mögligt hö :((

2016-10-29 15:28:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback