Sneaky Dragons - Jorvik runt v4 - Vecka 40

Jorvik runt 2016 - vecka 4 av 4
Vi reser runt till olika stall på Jorvik. Förutom att vi bor på varje ställe så har vi även tävlingar, lekar och möten på platserna vi besöker. Förra året reste vi mellan Moorland, Valedale, Gyllenåsarnas dal och Jorvikstallet.
NU är det dags för helt nya utmaningar!
Att byta hemstall kostar 25 sc vilket betyder att denna månaden kommer kosta er totalt 100sc. Du har även chans att vinna gratis stallplats varje tisdag. Det är inte ett krav att byta stall men ju mer vi går in för detta desto roligare blir det.
Epona - En vecka i fantasins värld
Vi lämnar kusten och beger oss till det förtrollande landskapet Epona.

Måndag 3 Oktober - 19.00
On the road again
Vi packar ihop och lämnar kusten bakom oss, en båt tar oss över till sydhoven och därifrån fortsätter vår resa ner till hillcrest stallet. Denna gång blir det ingen tipspromenad utan en fotoutmaning på vägen!
Jag missade tyvärr själva flytten då jag hade fått för mig att vi började senare än vad Nemo hade bestämt haha så när jag kikade på schemat halv 8 på kvällen så var det redan försent :/ 
 
Tisdag 4 Oktober - 20.00
Orientering på sydhoven
Det var dags för Orientering. Vilket jag tyckte va jättekul, jag gillar att springa efter kordinater men nu hade Nemo ändå varit lite snäll och skrivit ut vart på kartan men för att få en mer exakt plats så fick man springa till kordinaterna :) 
Jag fick iaf 3 av 5 rätt och blev rätt stolt över min insats :3 
 
Onsdag 5 Oktober - 20:10
Vi samlades för vårt möte, där vi även bjöd in två nya medlemmar som ska påbörja sin provmånad och sen planerade vi även medlemsveckan som sker nästa vecka :3 
 
Torsdag 6 Oktober - 19.30
4 kamp och hemgång
Vi fick göra lite olika utmaningar innan det blev dags att bege sig "hem" till vingården. Asså ja, det är hem på ett sätt men inte för mig längre, jag bor i Firgrove tills det kommer bli fullt med folk här eller när alla i klubben har flyttat hit haha 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback